ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

-«Παππού…μίλησε μου για τον Αρτέμη Σώρρα…» -«…κάποιοι νιώσαμε για ποιον εχθρό μιλούσε…»

 


Παππού…μίλησε μου για τον Αρτέμη Σώρρα…έτσι όπως τον γνωρίσατε εσείς τότε…» είπε ο Αριστοτέλης στον Αγησίλαο ενώ επέστρεφαν από τη βόλτα τους στην Εύδια.
-« Ο Αρτέμης…δεν νομίζω να υπήρξε άλλος άνθρωπος στον πλανήτη που να χλευάστηκε και να αδικήθηκε τόσο πολύ, όσο ο Αρτέμης παιδί μου….

Αυτό που μπορώ με σιγουριά να σου πω είναι η αλλαγή που προκάλεσε σε μένα αυτός ο άνθρωπος με όσα είπε και όσα έγραψε…

Έψαχνα τότε Αριστοτέλη μου, να βρω τον σκοπό και το λόγο που γεννήθηκα, την αποστολή μου στον βίο ετούτον…
Κάθε μέρα και σε κάθε προσευχή μου αυτό παρακαλούσα ..
Δείξε μου, έλεγα στον θεό, ποιος είναι ο δρόμος μο ... ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΛΙΝΚ


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια